Kutsume Teid teeninduskoolitusele „INSPIRATSIOONIKOOLITUS - HEAST PAREMAKS TEENINDAJAKS“, kus peamiselt keskendutakse nendele nõrkadele kohtadele, mis selgusid mai- ja juunikuu jooksul toitlustusettevõtetes läbi viidud teeninduskvaliteedi monitooringus. Koolitus toimub 15. novembril Valgas, Restoran Lilli 2. korrusel.
Koolitus hõlmab:
Teeninduse ABC-Heast paremaks! Teenindusettevõtte Teenindusstandard. Selle rakendamine. Arengukohtade praktiseerimine ( tervitus; müügiküsimused; müügi lõpetamine/ uute kohtumisteni). Koolitaja toob esile just need „ kitsaskohad“ mis testostude tulemusena välja tulid.
Teeninduse ABC – 10 kuldreeglit- praktilised näited, mis teevad teeninduse tulemuslikuks ja meeldivaks. Klientidel on 10 peamist vajadust- kuidas teenindamisega neid täita? (Klientide 10 vajadust: 1. vajadus olla teretulnud; 2. vajadus saada teenust või toodet õigeaegselt; 3. vajadus tunda end mugavalt; 4. vajadus kindlustunde järele, et tema teenitud raha leiab õige kasutuse; 5. vajadus olla mõistetav ja arusaadav; 6. vajadus saada abi ja toetust; 7. vajadus olla tunnustatud; 8. vajadus tunda end tähtsana; 9. vajadus olla ära tuntud ja meelde jäetud; 10. vajadus lugupidamise ja tähelepanu järele.)
Kuidas olla teenindajana enesekindel ja samas meeldiv suhtleja? (praktilised ülesanded ja harjutused suhtlemise/ esinemise harjutamiseks) Kuidas hoida tööl positiivset meeleolu ja head energiat? Kuidas kasutada kehakeelt ja parakeelt oma suhtlemise toetamisel? Teeme koolitusel läbi teenindaja sobivuse testi ( hinda enda sobivust teenindajana) ja arenguplaani.
Koolitajaks on Ester Eomois.
Esteri peamised kompetentsid organisatsioonide koolitamisel on juhtimisoskuste praktiline arendamine ning oluliste müügi-ja teenindusoskuste treenimine (nt closing, lisamüük, mõjus müügisuhtlus). Ester on Academy of Executive Coaching Certificate programmi diplomand. Läbi oma coaching teadmiste ja oskuste toetab koolitaja juhte ning meeskondi nende arengu- ja tööeesmärkide täitmisel.
GROW mudel on saanud Esteri klientidele omaseks töövahendiks!
15+ aastat õpetab Ester EBSis ja Helsingis üliõpilasi juhtimisvaldkonnas ning leadership (eestvedamise) oskuste arendamisel ja jagab magistrandidega oma teeninduse- ja müügijuhtimise (teeninduskontseptsioonid, kliendikogemus, eesliini teeninduse arendamine, müügioskused) kogemusi. Ester on Hea teeninduse kuu kontseptsiooni üks algatajaid ja mitme Hea Teeninduse Päeva korraldaja ettevõtetes.
Juhi kogemus kaubanduskettide arendamisel: 2000–2013 töötas kahes suurettevõttes juhatuse liikmena vastutusvaldkondades turundus-, teenindus- ja müügijuhtimine. 2000–2011 Tamro OÜ hulgimüük ja Apteek1 (Benu) apteegikett ja 2011–2014 Südameapteegi keti loomine ja arendamine.
Registreerige end ja oma töötajad. Koolitus on kõigile TASUTA!
Lisainfo:
Epp Kalja
infospetsialist
Tel: +372 56 260 689
E-post: epp.kalja@valgamaa.ee